Avtor Sporočilo
marjan
PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2013 08:13    Naslov sporočila: Pregled avtopmobilskih okvar nemškega združenja tehničnih pr

Pregled avtopmobilskih okvar nemškega združenja tehničnih pregledov TÜV


klikni link...!!!

http://www.delo.si/druzba/na-kolesih/najmanj-pokvarljivi-japonci-in-nemci.html
marjan
PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2013 16:27    Naslov sporočila: Registracija vozil

Registracija vozil



Program za informativni izračun stroškov registracije in zavarovanja



Izračun stroškov je informativne narave, saj lahko zavarovalnice kadarkoli spremenijo pogoje in cene zavarovanja. Naj vas opozorimo, da imajo zavarovalnice tudi različne premijske razrede in ponujajo različne popuste, ki med seboj niso primerljivi. Ker takšni popusti niso upoštevani v informativnem izračunu, vas vabimo, da obiščete najbližjo poslovno enoto AMZS, kjer vam bodo naši referenti z veseljem pripravili informativno ponudbo zavarovanja in vam pomagali izbrati za vas najugodnejše zavarovanje.

Za informacije o posameznih postopkih vezanih na registracijo vozila uporabite povezave na desni.


Želim izračunati stroške registracije za;





http://www.amzs.si/izracun_registracije/default.aspx



http://www.amzs.si/izracun_registracije/default.aspx





Zavarovanje
Moč motorja v kW:
Bonus/malus premije:
Vozilo bo vozil tudi mladi voznik
Vozilo je last pravne osebe
Zelena karta
AO-plus (nezgodno zav. voznika)
Generali (vozniške izkušnje)

Letna dajatev

Plačilo letne dajatve za mesecev:

Tehnični pregled

Uveljavil bom članski popust:

Ostali obvezni stroški


Izračunaj



Upravni postopki
Prva registracija
Podaljšanje registracije
Sprememba lastništva
Odjava vozila
Registrske tablice
Letna dajatev
marjan
PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2013 13:30    Naslov sporočila:

Citroen C3 -trd volan
Poslano ob: Če jan 19, 2012 7:28 am
Od: civoljonam
za: civoljonam

Spoštovani!

Želela bi strokovno pojasnilo v zvezi z dogodkom izpred parih dni. Z vozilom Citroen C3 sem peljala cca 60 km/h in na ovinku naenkrat ni več delal servo volan. Volan je postal tako trd kot pri tovornjaku. S težavo sem ga vrtela, pri tem ni zagorela nobena kontrolna lučka. Tisti dan je vse popoldne volan bil trd in sem ga s težavo obračala. V tem popoldnevu sem 3 krat avto ugasnila in ponovno prižgala. No naslednji dan pa je bil volan spet »mehak« vrtel se je v vse smeri, kot da se prejšnji dan ni nič zgodilo. Avto sem potem vseeno odpeljala na servis, kjer so mi povedali, da je računalnik dejansko zaznal napako, da so jo izbrisali, da pa je sedaj vse v redu.

Mene pa zanima, kaj se je dogajalo, ali se lahko ponovi? Bojim se namreč, da bi kdaj pri večji hitrosti prišlo do tega in volana nebi mogla obvladati.

Melita M.



Re: STROKOVNJAK SVETUJE - gost ROK ČERNJAVSKI

, 2012 2:56 pm

Za nekoliko kasnejši odziv se opravičujem.

Področje volana je tema varnosti. Je že res, da je krmilni sistem narejen tako, da poleg elektrohidravlične »pomoči« pri vrtenju volana še vedno obstaja mehanski prenos. Tako se vam teoretično ne more zgoditi, da vam ob odpovedi elektronike volana odpove popoln nadzor nad vozilom; seveda, če to pričakujete. Če tega ne pričakujete(okvare elektronike volana), je kakšen robnik ali škarpa hitro preblizu vašega vozila glede na čas, ki ga potrebujete, da premaknete »težak« volanski obroč. Namreč, ob odpovedi elektronike (hidravlične črpalke), vam zmanjšan masni pretok hidravličnega fluida skozi omenjeno črpalko oteži vrtenje volana, kar vam zakasni odzivni čas za najmanj 2-3 sekundi. To pomeni, da pri 50km/h prevozite več kot 30-40 metrov poti preden boste obrnila volan za toliko, kot bi ga sicer pri normalno delujočem volanu (to je razdalja cca enega križišča). Zato ne kolebajte pri odločitvi odprave občasnega pojava odpovedi elektronike volana za ceno nekaj evrov; vsekakor manj evrov, kot je zvit blatnik in pokrov motorja (da ne upoštevamo možnosti vaših poškodb oz poškodb ostalih udeležencev v prometu). Če vam serviser jamči, da je po izbrisu napake vse ok, vam predlagam, da si zaupanje v vaše vozilo pridobite še od kakšnega drugega serviserja, predvsem tehnično izšolanega s področja Citroenovih vozil. Pri tovrstni odločitvi naj bo vaša varnost na prvem mestu.

Lp,

Rok

p.s.: Nasvet: Serviserja opozorite na možnost okvare krmilne enote volana.
marjan
PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2013 12:53    Naslov sporočila: Avtomobilizem.com

STROKOVNJAK SVETUJE - gost ROK ČERNJAVSKI


Z veseljem sporočamo, da se je portalu/forumu Avtomobilizem.com pridružil gospod Rok Černjavski in bo v tej temi za Vas odgovarjal na Vaša tehnična vprašanja.

Intervju z Rokom Černjavskim:

http://www.avtomobilizem.com/novice/rok ... 0-09-2011/


Re: STROKOVNJAK SVETUJE - gost ROK ČERNJAVSKI

Kupovanje rabljenega vozila je že samo po sebi malo "hazarda". Pri tovrstnem nakupu je odločitev največkrat odvisna od dveh dejavnikov (seveda, pod pogojem, da ti je vozilo všeč):

1. če poznaš prejšnjega lastnika in/oz zaupaš prodajalcu (da nimaš slabih izkušenj iz preteklosti v kolikor je preprodajalec) ali

2. če na vozilu sam pregledaš vitalne dele in si s tem upravičiš odločitev nakupa dotičnega vozila (predlagam, da s pomočjo tehničnega poznavalca, če le to nisi sam).

V slednjem primeru lastnega pregleda vozila predlagam, da se preveri naslednje točke (za izločitev skritih napak):

1. pregled karoserije, predvsem na točkah, kjer so vpeti vitalni deli kot so vpetja koles, motorja, transmisije, vrat, ... (nekateri serviserji vam na trgu že ponujajo meritev omenjenih točk na karoseriji ter vam primerjalne podatke, v odvisnosti z izmerami, izpišejo v obliki izpisa, ki je nekaj podobnega kot ga dobite pri meritvi geometrije podvozja)

2. neenakomerno obrabljenost pnevmatik, kar je največkrat posledica nepravilnosti na podvozju ali karoseriji (predlog merjenja geometrije podvozja)

3. vizualni pregled motorja in menjalnika, se pravi:
- nosilci (v kolikor so zamaknjeni ali varjeni),
- morebitna nestrokovna popravila z raznimi tesnilnimi masami (pri tesnenju olja in hladilne tekočine),
- kontrola vžigalnih oz grelnih svečk; vpogled na izgorevanje v izgorevalnem prostoru (s tem testom se vidi morebitna prekomerna poraba olja oz nepravilno lambda razmerje - gorivo/zrak),
- kontrola turbokompresorja (v kolikor ga ima); rotorski del ne sme imeti aksialne zračnosti (test z roko v smeri rotorja turbine), ki pa mora biti v smeri pravokotno na os; ravno tako ne smejo biti poškodovane lopatice na kompresorskem delu (kavitacija),
- kontrola čepa za nivo olja v menjalniku: na čepu je magnet, ki je namenjen "lovljenju" vseh kovinskih delcev, ki jih prenaša olje v menjalniku (v kolikor so na njem večji delci, kot so koščki zob zobnikov, je velika verjetnost, da gre za možnost večje okvare menjalnika),

4. debelina laka: v kolikor je bilo vozilo poškodovano in kvalitetno popravljeno, naj debelina laka ne bi bila preko 300-400 mikronov (tovarniški nanos je med 80 in 150 mikroni),

5. kontrola indikacijskih lučk na instrumentni plošči; v času "kontakta" (motor še ne deluje), morajo svetiti vse kontrolne lučke, katere vozilo vsebuje in ob delovanju preverja; včasih se zgodi, da iznajdljiveži "ugasnejo" oz. prekinejo kakšno od kontrolnih lučk in s tem prikrijejo nedelovanje določenega sistema, kot so nedelovanje zračnih blazin, zavor... (pri novejših vozilih je to nekoliko manjša verjetnost),

6. delovanje klimatske naprave (test z vklopom in izklopom), pri čemer je potrebno zvočno spremljati delovanje sklopke kompresorja klime (v kolikor klima ne deluje, se, poleg tega da ne hladi, tudi ne sliši vklopa in izklopa sklopke kompresorja klime, ki je pritrjen na motor),

7. v kolikor je možno, preveriti emisijo izpušnih plinov ter jih primerjati z referenčnimi vrednostmi (šobe),
8. itd...

Kakorkoli že, ko se kupuje rabljeno vozilo, je po mojem mnenju najpomembneje, da imamo fokus usmerjen v to, da je vozilo varno in tehnično brezhibno. Se pravi, da se ne išče ali je bilo vozilo poškodovano oz., če je že bilo, kaj je bilo menjano. Bolj kot to je pomembno, da so vsi vitalni deli varni in, če so že bili popravljeni, da so bile napake vsaj korektno odpravljene.

Rok Černjavski

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=42&t=87320#p1470834


http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=42&t=87320#p1470834



http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=42&t=87320#p1470834

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group